[META]

Auchan Budaörs – Szépségápolás univerzum

HIPERMARKET DESIGN

Valaki az öltözködésével, valaki a stílusával és van, aki a kreativitásával fejezi ki önmagát és emelkedik ki a környezetéből. Sorolhatnánk még a különböző tulajdonságokat, de a lényeg ugyanaz: az egyediség. A termékek és márkák világában sincs ez másként. Bemutatjuk az Auchan Hipermarket design-t.

 HIPERMARKET DESIGN
A budaörsi Auchan szépségápolás univerzum projektünk tervezésekor nagyon lelkesítő feladat volt, hogy a márkákat egyéniséggel ruházzuk fel. A szépségápolási termékeknél pedig különösen fontos az, hogy sugározzák a megbízhatóságot és a magas színvonalat.A hipermarket design által fokoztuk és kiemeltük a márkák egyéniségét, minőségi értékét.
A hipermarket   design által fokoztuk a minőségérzetet, és kiemeltük a márkák egyéniségét, minőségi értékét.
Amellett, hogy a termékek egyéni karakterét kihangsúlyoztuk, nagyon figyeltünk arra, hogy a teljes szépségápolási sziget is tündököljön. Ha a vásárlók a közelében járnak, akkor rögtön felkelti a figyelmüket és biztatja őket, hogy sétáljanak egy kellemeset a sorai között. Ezt a hatást úgy értük el, hogy az osztály fölött 4m magasságban egy különálló, LED világítással ellátott design álmennyezetet hoztunk létre, amely vizuálisan megosztja a teret. Ezáltal csak az alatta lévő impulzív térre és az ott lévő termékekre kerül át a fókusz, elterelve a figyelmet az álmennyezet feletti ipari környezetről.
 HIPERMARKET DESIGN
Az áruházi arculat frissítését rengeteg egyeztetés és alapos tervezés előzte meg, mely eredményeképp a kivitelezés extra rövid idő alatt valósult meg. Az átépítés során üzemelt a hipermarket, ezáltal izgalmas kihívás elé néztünk a speciális igények miatt. Az áruház csapatával összhangban dolgoztunk és a profi   projektmenedzsment és logisztika segítségével sikeresen teljesítettük a feladatot.
 HIPERMARKET DESIGN
A hipermarket design a minőség feljebb pozicionálása mellett számos egyéb tényezőt is szem előtt tart. Ilyen többek között a hatékony és figyelemfelkeltő kommunikáció, amely segíti, hogy
a vásárló rátaláljon arra termékre, melyet a leginkább magáénak érez.
 HIPERMARKET DESIGN
A koncepció szerves része a környezettudatos és energiatakarékos   hozzáállás, mely az anyaghasználat és design által erősíti az ügyfelekben az „öko” szemléletet.
 
HIPERMARKET DESIGN
Az Auchan szépségápolási osztály felfrissítésekor a márkák karakterének erősítésével és kiemelésével egy hidat építettünk a vásárló és a termék között. Mindezt a hipermarket design segítségével vittük sikerre.

További képek:
http://www.facebook.com/orangecube.kft
www.facebook.com/orangecubeorangecube
 
ELŐZŐ MUNKÁNK
 
KÖVETKEZŐ MUNKÁNK
 
 
A Bortársaság nagyvárosi borospincéje
BORÜZLET DESIGN
 
Mestermű minden egyes falatban
CORTESI KÁVÉZÓ DESIGN