[META]

ha a szolgáltatás az áru

Virtuális termék

Mit vehetünk egy bank standjánál, és mit ad nekünk egy pláza infopultja? Bizony, itt nincs kézzel fogható termék - az áru maga a szolgáltatás. Mi az Orange Cube-nál pedig azt is tudjuk, hogyan kell ezt eladhatóvá tenni.

Virtuális termék
Vajon mit árulnak a MÜPA-sok? - MÜPA stand, Mammut
Vicces leírni, de valójában viszonylag "könnyű" feladatunk van, ha a megszokott módon, fizikailag is létező dolgokkal kereskedő cég keres meg minket: új standjukhoz a már megvalósult palettájuk is ihletet adhat, és az egész design folyamat behatároltabb keretek közt zajlik. No de mi van, ha nincs látható termék?
Virtuális termék
 Információk tengerén - Infopult, Allee
Van például izgalom, meg egy - vagy több - érdekes funkció. Lehet ez információs pult egy menő plázában, esetleg jegyértékesítő sziget, vagy akár banki promóciós stand - egyik sem mindennapi. Sőt, legtöbbször van jól ismert brand, hatásos logó, márkaszín, filozófia és átadott életérzés is, azaz minden, ami egy szolgáltatáshoz kapcsolódhat. 
Virtuális termék
 A Vidanet standjánál például internetet vehetünk.
Hogy lesz ebből mégis design? Nos, egy kis absztrakcióval: egy ilyen stand maga a háromdimenziós kapu a szolgáltatócég virtuális világába, ami azonnal felismerhető, csak a márkára jellemző módon tárja elénk a cég valódi személyiségét. Huh, ez ám a tervezési feladat!
Virtuális termék
Az AXA Banknak készült mobil standunk mindenhol hatásos.
A megvalósításhoz pedig egy sor szakmai eszközre van szükségünk, mivel a multimédiás, interaktív kommunikációnál ilyenkor nincs is fontosabb. Hatalmas képernyők, LED-falak, világító információs táblák és óriás nyomatok szegélyezik utunkat, a kész stand pedig nem más, mint egy szép nagy kommunikációs felület.
Virtuális termék
A Gatekeeper standja sem a szégyenlős fajtából való.
Ha már az útról van szó, nagyobb standoknál és üzletbelsőknél előtérbe kerül a "customer journey", azaz a "vevői utazás" is: a betérő vásárlóknak meghatározzuk az üzletben bejárandó útvonalát, ami nem más, mint egy gondosan felépített kommunikációs fonál, ami még jobban eladja a szolgáltatást. Rendkívül hatásos dolgok tudnak ám így születni!
Virtuális termék
 Színházjegyek a legjobb helyről - Kultúra Szigete standok, Allee
Szolgáltatásokra kihegyezett standjainkkal, üzleteinkkel így végtére is élményt adunk, amit a vásárló átél, miközben megismerkedik és azonosul a márka értékeivel - nos igen, innen már csak a személyzeten múlik a sikeres értékesítés!

További cikkeink:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.orangecube.hu
ELŐZŐ ERŐSSÉGÜNK
KÖVETKEZŐ ERŐSSÉGÜNK
variációk és permutációk
Flexibilitás
Mindent a vásárlókért
Márkaélmény